香港就黎發展到任何查詢都有24小時服務
估唔到而家連D持續進修基金都24小時有專人電話解答問題
仲要係直接對話 先前唔駛勁按1又按2先可以同個真人講野
雖然係好方便 但同時都覺得好悲哀
因為就係服務太方便
所以令到D人連夜晚都想用埋去諗D正經或者返工o既野
個人24小時不斷運作
營營役役又一日

不過題外話 我雖然都係打電話去o既其中一份子 
但我唔係真係想問持續進修基金o既野
我係網頁見到個24小時服務熱線
我只係想知道係唔係真係咁神奇零晨都有真人接聽D咁唔重要o既野
所以就撥個輪去
我其實都幾有聊 哈

arrow
arrow
    全站熱搜

    永藍蝶 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()