o岩o岩收到香港寬頻電話
話而家同新城合作送獨家容祖兒演唱會飛俾香港寬頻客戶
講左一大輪
之後終於入正題話要簽返個music one同唔知乜o既額外服務
我好冷靜咁同佢講: 唔需要
之後佢即刻問我: 點解呢? 有D咩問題同我地反映 睇下點提供返個服務俾你 
(大約係咁la)
之後我再好冷靜咁答佢: 個問題係我唔睇容祖兒
佢即刻dead左air 我諗佢O左咀
講左咁耐 佢估唔到我反映o既問題係我唔睇容祖兒
係佢dead左air o既同時 我都忍唔住爆笑左
之後條友好無耐咁話: 或者你有朋友會睇呢 送俾親朋戚友都好丫
我停左兩秒諗諗(但係仍然保持住笑唔停): 但係我真係無朋友睇容祖兒喎
佢又O咀多次 開始保持唔到佢好professional o既selling tone
然後casual地sell多我幾句 就同我friendly地say goodbye
我相信佢其實心裡面好想爆笑
我將成件事同我細佬講
我一講到: 個問題係我唔睇容祖兒
佢都笑左
所以剛才個Sales佬有乜理由唔想笑
hahahhaha!!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    永藍蝶 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()