話說香港呢兩年D八號仔都得個望字
有得睇 無得食
當前日一號仔上左位
阿媽就懶醒咁話 呢D尾風黎邊會打得成丫
我就即刻反駁 你又知? 你唔俾佢又係要賀我返新工 俾我標個尾會呀
(我之前份工一返就打左兩三個八號仔 呵呵)
佢話邊有可能 我就話如果打得成我就打你屎忽
之後琴晚出去食飯已經超大風 原來3號仔已經出場
我就再強調 如果打得成我實打你屎忽
佢就開始縮沙同我講 最多攝定野係pat pat到囉
之後今朝 佢係我未訓醒走入黎我房
我一聽到佢叫我 心諗死喇 唔通我訓過頭
點知佢係同我講 掛左八號仔唔駛返工
我即刻狂笑
我話打你屎忽! 打你屎忽!
佢並無作出任何反抗 自動自覺擰轉身 
係我對眼都未睜開哂o既情況下 
我就打左落去喇
如果我唔係未醒哂 我實唔止打咁細力
哇哈哈 連個天都鐘意我

打風o既早晨醒左又唔捨得訓
有咩好得過網上shopping
就咁就敗左差唔多成千蚊
哈哈哈

arrow
arrow
    全站熱搜

    永藍蝶 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()