返工每日都無得停手
真係水都唔想飲 厠所都唔想去
話就話返9放6 一個鐘lunch
但一定會over
所以其實工作時間係9個鐘 差唔多放7點
真係整整9個鐘 因為我係唔可能停手
有時望個mon就快眼都盲
就去個厠所 出黎滴D眼葯水又再開始 
今日我都話遲早要claim 工傷.......眼盲!
所以其實唔會覺得9個鐘好難捱
因為你覺得好似返去一陣就食飯
食完飯返黎一陣又放工
但係放左工之後會好攰
不過我而家努力習慣中
今日放工已經無之前幾日咁攰
仲會打下blog
仲會無聊到玩埋表情符號
仲有我努力緊收早d
第一二日我收七點
琴日我收六點十
今日我收六點八
聽日我目標係收六點半
哈哈 真係諗起都想淫笑

仲有佢地原來真係日日食新款
第一日去左間餐廳食左個葡汁雞扒飯 呢個係咁多日之中最差
第二日食湯飯 N世未食過 味道一般la
但見到間野d粥好似好正咁
琴日係最正 食日本野
個拉面湯底好味 又多料
今日食米線都幾好食
不過唔知點解而家間間餐廳d野食都超大碗
好似驚你食唔死咁
唔鐘意食剩野o既我 將自己食死左
仲有原來公司仲會有零食出公數
今日買左推野飲同餅 好正咁 
仲俾我見到一直以為失傳左o既南乳餅
放工即刻去買左包返屋企現野
不過平時有食bf  lunch又咁飽
而且又無時間食 又怕肥
但見到又想食 搞到我好矛盾 

arrow
arrow
    全站熱搜

    永藍蝶 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()