close

近來好失魂
成日唔見野 漏野 做錯野 睇錯野
講錯野 打錯野 諗錯野
又或者諗唔到野

返工之前去禁錢
但係我入左張credit card落去都唔知
之後入左兩次pw都唔得
唔敢再試 拎返出黎先知o個張唔係EPS
之後再用張EPS拎錢
我禁完機 拎返張咭就走
企左係匯豐門口發呆
然後有個女人應該係菲傭 走出黎
佢D廣東話好好 
佢手拎住三百蚊 問我剛才係唔係禁完錢
我先知原來自己無拎錢就走人
個女人真係好好人
但係我同佢講唔該o個時仲係呆下呆下
唔識反應

之後今日仲發現唔見左本schedule
唔知係唔係留左係公司定係老細車到
要星期一先知
如果兩個地方都唔係咁我就pk喇
裡面仲有張六合彩
如果中左先黎唔見
我真係要去還神
竟然俾個咁大整蠱我!

但係近來好似總有貴人相助
所有麻煩都會有D唔熟o既人突然出現幫忙
就好似唔記得拎錢
但係又會有個女人拎返黎俾我
所以都覺得自己好lucky

快樂不是因為擁有的多 
而是因為計較的少

arrow
arrow
    全站熱搜

    永藍蝶 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()