今日返工又係忙到癲
仲嚴重過之前
但係就無之前咁攰
可能因為星期日狂訓 所以頂得住
但係放工仍然俾人揸乾哂
所以又呆下呆下

放左工落旺中買野
我一邊拎住個電話傾 又拎住個columbia水樽
樽水仲要係滿哂 成六百ml
個蓋未整實 點知係人地鋪成枝水跌左落地倒瀉哂
真係勁唔好意思 我即刻收線 勁say sorry
個店員好人到爆炸 佢無話我之餘仲係咁同我講唔緊要
只係水黎 唔駛介意 安慰返我轉頭
然後佢去左隔離鋪借報紙索左D水佢
我都想係佢鋪買返D野 但係我真係睇唔o岩
如果我有野覺得ok 貴d我都會買
佢o既服務態度已經值得我係到洗錢
可惜我睇唔o岩 最後say多幾次sorry先走
唉 我真係覺得自己好唔掂
好似做左份工之後人都鈍哂咁

我將呢件事講左俾兩個人聽
佢地都有一個相同反應
就係話 旺中D sales竟然都會咁好人?
我唔知旺中sales係唔係真係大部份都好差 
難道真係我近來咩衰野都會逢凶化吉
唔知道 不過o個位小姐真係好好人
而我都好好彩 但又好沮喪 因為覺得自己太唔小心喇

近來其實又真係衰唔哂o既
雖然每日都有好多唔好o既事發生 
但係都會安然渡過
今日我係公司終於與我o既Miss Schedule重逢
呢兩日真係好鬼掛住佢 
佢係我o既淫賤小秘書

而公司有車車小姐幫助
佢真係一個又靚又有耐性又做得野o既人
公司o既野問佢一定解答到
而且佢又好有耐性教人
仲有真係好多謝佢自告奮勇 頂力相助
幫我解決左星期六個私人大難題
雖然唔敢講以身相許 (咁即係益左我)
但係得人恩果千年記 
有日還到我實還

仲有表小妹o既贊助 又係唔話得o既
真係好一件Sweet Heart
正o既

但呢兩個WeeK真係放工都超忙
一來澳洲sem break 有D人返黎
有D人又就快返去
二來又因為要搞Extra Long Working Day D野
又因為呢件事 無端端好多十世唔見o既人蒲頭話要gathering
仲有好多可以自願性參加o既gathering 如果你要去可以join
不過真係無能為力 好累
o岩o岩o個個星期日已經推左個約 係屋企訓死左
星期二就要去搵表小妹
星期三兩個booking 撞左
兩個我都答左話應該ok = =
但其實我係等聽日 邊個打黎先就firm邊個
另一個就再改去星四..............
星期五就緊係乜都唔可以做要早訓la
星期六就係ELWD 唔知會唔會做到pk
星期日一定要休息 如果唔係會人都癲

或者好多人以為我好多朋友
但係佢地有時就好似病菌咁
只會突發性係唔適當o既時候集體性攻擊你
但係過左之後就會好似一個完全斷尾o既病
無疾而終
但可惜朋友並唔係真係病菌
消失左 唔係快樂
而係無奈

arrow
arrow
    全站熱搜

    永藍蝶 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()