我覺得而家D人真係俾個社會洗腦洗得好勁
然後佢地成日都將我定格成一種人
首先佢地一聽到我做文員都不約而同會覺得: 唔係呀嘛~~~
然後會再三追問係乜文員 係邊行 工作性質係點 個title係乜
仲有會唔會係D特別類文員
真係痴痴地 文員就係文員
所以我會反問佢地: 不如你話我知邊種文員係唔普通
我都好想知 睇下有幾特別
不過唔好同我講係坐老細大脾o個種喎
亦都唔好係俾老細坐大脾o個種
然後當佢地真係確認我做一個"普通"文員 就會好唔想相信咁問
1. 點解你會去左做文員架
2.你接受到D咁悶o既工作性質架
3.人工咁少你竟然接受到 定係你人工幾好架
4. 對你黎講好似大材小用喎
5. 你性格唔似會做呢d工 咁鬼悶
最後o個句最抵死 
佢問得頭4句我已經知道佢係一個極度唔了解我o既人
但最後佢仲要黎一句: 以你性格什麼什麼..........
之後我會再回佢一句 你唔了解我性格就唔好大條道理以我性格下結論
可能好串 但係既然係講緊我自己性格
我覺得我最有權發言 亦都可以用我自己鐘意o既態度

首先 我唔覺得做文員好大問題
雖則我都有D唔甘心 但係我唔敢講我係大材小用
因為到呢一刻我都仍然唔清楚自己有乜叻
雖然好多人都以為我叻 
如果佢地咁講係恭維話 OK, Fine~
但如果係認真o既話
咁我只可以話 我諗你真係無乜遇過叻人

第二我本來就係一個唔怕悶o既人
我好大部份時候都係自己一個人好簡單生活
但係我唔知點解十個著左七個半o既人都認為我唔悶得
的確 我久唔久鐘意搞下事
但唔代表我日日都想搞事

第三我唔係真係一個咁睇錢o既人
好多人都認為我大洗
好 呢點我都唔敢再否認
雖然我到呢刻都覺得唔係 
但或者我個standard set得同個average差太多
所以從客觀角度黎講我可能真係好大洗
但係我有幾多就會洗幾多 多有多洗 少有少洗
我無借人錢黎洗 亦都無搞到唔夠洗
我捨得洗錢 但唔等如我覺得錢好重要
唔等如好多野我都要同錢看齊

我覺得都幾燥 成日俾人咁問
差唔多個個都係咁o既反應
個個都係問同類問題
見到佢地個大驚小怪樣我會躁
或者你會話你咁問 咁o既反應係好平常
但重點係當我要經常俾人用咁o既反應看待我所選擇o既職業
然後我要再一次答同樣o既問題
我會躁 都係好自然
不過躁還躁 我唔會做得D乜
頂多係串少少 如果心情好我會笑住黎串
心情唔好 最多係好撚串
如果你接受到
其實從來無問題發生過

然後有部份人俾社會洗哂腦
對此 我唔躁 仲覺得幾搞野
我係到欣賞緊佢地洗腦得幾嚴重
首先 我話佢地知我無簽contract
呢句已經可以嚇死佢 好似大禍臨頭咁
然後我糧單乜公司印公司簽名都無
又係被認為一件好大鑊o既事
然後我有自己公司印 有時會簽文件
即刻驚我俾人扼 簽左文件 揹鑊上身
然後再講左一大堆相關事情

其實我唔係話佢地傻仔
我都好明白佢地係想我小心D
咁我都真係多謝佢地有提點我o既心意
但個重點係 我見到佢地對生活個份緊張感
好似有種被社會害左好多年
而家步步為營 每日一步一驚心咁過日子
香港人放鬆D啦
錢唔係一定要楂到咁緊架
有D野小心係好 但係有時有D鑊又唔係揹唔起
唔好搞到自己每日都起哂金剛罩咁過日子先得架

不過有時我都覺得自己衰衰地
見到人地驚同緊張緊 我就覺得幾搞野
然後我就會啪著左個大話西遊串咀MODE
自得奇樂
有時返工老板娘向我開火
我都會想笑 
當然 我唔敢笑出黎 因為我都唔鐘意俾人話
但係佢唔話都話緊 咁不如趁機欣賞埋happy下都好丫
不過人就係咁 如果佢不過係想搵你出氣
但係佢搵你出氣o既時候 你竟然無唔開心
咁佢就會抒發唔到佢D唔開心 然後就會更加唔開心
但我又唔會刻意扮唔開心黎娛樂人 因為我又無做錯野
佢話我都係一時口痕之嘛
咁我都係一個好專業員工黎o既
所以我會好好將笑容收好

今日啪著左個大話西遊串咀mode
以下係一段節錄 要留返俾比比睇, haha
A君說 (1:24):
比比?

我說 (1:24):
what

A君 說 (1:24):
比比 你放心 我會醫好你架

我 說 (1:25):
yes

A君 說 (1:26):
比比係cat?

我 說 (1:26):
係呀

A君 說 (1:27):
haha

A君 說 (1:27):
我岩左

我 說 (1:27):
係呀
你o岩左
比比唔係人 係貓

A君 說 (1:27):
你而家有cat ar?

我 說 (1:27):
不过我想話

A君 說 (1:27):
話乜呀

我 說 (1:28):
如果比比真係貓
我寫係msn你估佢識唔識睇喇

A君 說 (1:28):
唔識 

A君 說 (1:29):
咁係貓定係人呀? 

我 說 (1:29):
朝早係貓
夜晚有月亮就會變成人

A君 說 (1:29):
 ]

A君 說 (1:30):
咁究竟乜係比比?

我說 (1:31):
比比其實係我火星o既同胞
今日黎左探我
唔慣地球空氣所以而家病左

A君 說 (1:31):
 
A君 說 (1:31):
你係咪講緊卡通呀

A君說 (1:32):
 
我 說 (1:32):
唔係ar

A君 說 (1:32):
一頭霧水

A君 說 (1:33):
 
我 說 (1:33):
咁係正常架
唔駛擔心

今晚講左好多只有我自己明o既說話
但真係好搞野 
我一路講msn一路笑
我諗無人知我邊句真 邊句係假
又或者某人以為全部都係真
某人又以為全部都係假
不過問題係 你會唔會以為我真係咁浪漫
將自己放係一個咁不利o既位置
你唔明 唔緊要
我明咪得囉
反正你地從來都無去參與我o既人生

arrow
arrow
    全站熱搜

    永藍蝶 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()