close

今日咁就買左六千幾蚊野
無乜感覺 有單黎就簽
你話咩就咩 我都唔想諗咁多
對咩都感覺薄弱
成日個頭都好痛 係痛爆
痛到同個同事一齊CHECK緊文件
寧願中途走去疴屎 都唔想俾佢捉住我做落去= =
(註: 平時返工我都唔疴屎, 哈)

我以為上次買左個教訓
事後強烈地想撞牆
我花左段時間去說服自己唔好後悔
但原來我錯了
我根本無需要後悔
因為之後我先知道自己o個次係做得幾咁叻叻
好事黎o既 抹左個人生小污點
好在你人夠好 好到我唔需要後悔
我會mark低搵日拎D小恩小惠黎報答你 (超賤格, 哈)
你話你已經係有夫之婦
所以我唔會以身相許
大可放心

arrow
arrow
    全站熱搜

    永藍蝶 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()