有時D野第一下感覺好有緣
但諗深一層可能就係吸引力法則
話說呢位朋友仔係我o係前公司在位其間最後一位入職o既同事 (唔計D過客)
而我前公司員工轉換率係高到
假如每位同事入職或離職都要party下
我做左咁耐平均都要每個月party一次先消化哂........
但係咁多同事之中偏偏最熟反而係最後一位入職o既同事
而我地係公司相處o既日子亦都只有短短幾個月我就quit左喇
但之後我地都有keep住聯絡 有時出黎食下飯
而我走左無耐佢都另謀高就
(我前公司可能唔係人做 所以我呢d唔係人先可以做左咁耐 XDD)
到我而家搵野做喇
有一日我interview有個字唔記得左點串就偷偷地sms問佢la
話說唔知點解o個日會sms問佢
明明見咁多份工都無用過"打電話問朋友"呢個錦囊
in完就同佢sms吹左陣
同埋同佢講過 我覺得in我o個位好似對我印象麻麻地
咁其實講完就算 覺得呢份唔得唯有努力搵過第二份
點知竟然最後就係呢份工請左我
我收到offer第一時間打俾佢 
因為咁o岩有相關工作上o既野問佢就最合適喇
然後講返佢知其實請我o個間公司就係我當日sms佢問問題o個間
本來以為衰硬 點知竟然得左 
之後講下講下先知原來大家公司係同一個MTR 先前我只係以為好近
仲係到好興奮話可以一齊約埋食Lunch 
因為反正佢而家只係自己一個食
而我同佢以前如果唔係大圍一齊食 好多時都兩個自己食
點知夜d我地又msn再傾之下發現原來我地公司唔係同區咁少野
而係就o係大家打正對面o個幢 哈哈哈
之後我就話雖然以前我有時都係坐o係你對面
但係你而家唔好好似以前咁係office大叫我 
我應該聽唔到喇
因為始終都隔左條大馬路 hahahha

諗返真係覺得好妙
話說我呢排搵工o既野好多時都係同佢講
每次聽完佢意見都會嘗試採用某D自己可以接受o既部份改變下
可能就係因為咁 所以結果我就係工作上連佢個人都吸埋黎
巧勁勁呀~~~~

諗下下一樣吸D咩返黎好呢? hehe~~~~

arrow
arrow
    文章標籤
    吸引力法則
    全站熱搜

    永藍蝶 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()