close

D失物都差唔多返哂黎
但係o個兩隻夾同個正小人吊飾
真係影都唔見
我已經節哀順變
搵日得閒同佢地做場法事就算

今日公司難得無咁忙
其實仍然係無停手 
但係至少可以放慢少少黎做
我覺得而家係響到挑戰自己
呢份工其實真係無乜要用腦o既野學
唔似D Finance野咁
但學習係無處不在
我係到練緊點樣面對堆積如山o既工作
遇敵殺敵 黎一件殺佢三件
泰山崩於前而面不改容

今日D文件都差唔多俾我殺哂
走時一個email 都無剩
視每個麻煩為一個學習機會
個人都即刻鬆返好多
聽日我要連個底都清埋佢!!!!!!
然後再來兩個Meeting

講起Meeting真係變態
今日表小妹唔得閒話要改聽晚
但係聽晚o個4條友話約左食私房菜
然後珍妮花小姐問我聽日得唔得閒
最後我決定聽日放工即刻去搵表小妹
然後再趕返落太子食私房菜
珍妮花小姐就改星期四
但係我想星期五請半日假先見佢
然後星期四晚就可以搞埋星期六D Preparation
但係我好似樂觀過頭= =

仲有公司D meeting又係喪o既
我黎左做一個月之嘛 已經搞過幾個meeting
詳情如下:
6/7 海洋公園
8/7 朗豪坊Buffet
18/7 中菜兩圍
2/8 羽毛球 + 唔知乜(呢個下半部仲未firm)
然後黎緊九月或十月會全公司去旅行
但係我無個個都Join因為有時自己咁o岩唔得閒
大部份meeting都係公司出數
就好似黎緊旅行都係公司俾
雖然我人工唔高 但係如果你真係enjoy o個d meeting
其實都幾So

好多野做 所以身體好累
然後開始感冒 但係好似有越戰越勇o既感覺
好似搵返以前讀書o個種feel
就係響緊迫有限o既時間下仍然可以完成大量o既工作
用僅有資源再憑自己就可以成就大事
係時間與時間之間的隙縫處 爭取時間再多做一件事
當回頭一望見到自己原來可以係咁短時間
完成好多件事 每一件都做得唔錯o既時候
這就是一種滿足感
不過其實我做o既野都係生活上o既瑣碎事
就好似諗下一日之內點樣又返工又去兩個meeting
然後仲可以再去shopping
好似好無關重要
但係如果做到我會覺得自己好勁
哈哈哈~~~呢D就叫在平凡中尋找不平凡

arrow
arrow
    全站熱搜

    永藍蝶 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()