close

唔知點解
覺得自己連叫苦o既資格都無
區區幾份野 做乜都balance唔到
以前再難做o既都做到
今次係多左d但都未夠以前o個d難
我開始越黎越憎自己唔爭氣
仲有依賴佢o既想法
我知道佢無貶我o既意思
但係我覺得我自尊只會越黎越受損
更可況自尊受損之餘
都唔會得到我想要o既依靠
我呢D咪就係叫雙失青年囉 ONZ~

其實我覺得假如呢個世界無呢d人
我諗就算俾再多野我做 我都唔會有精神崩潰o既感覺
假如根本就無感情瓜葛 就唔會咁軟弱
就唔會係好辛苦o既時候有所期望
因為根本就無對像可以期望
與其說我現在俾o個d垃圾搞傻
不如說我只不過係因為o個d垃圾
觸發出同呢d人o既問題
所以先out of balance

慶幸係到目前為止
我覺得自己做出黎o既野算係表現良好
雖然有careless mistake 不過問心無塊 但係好累

我想這種累
大概當一切結束後也不會復原
就這樣深深地刻進靈與肉

arrow
arrow
    全站熱搜

    永藍蝶 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()