的確係好小好小事 但我真係好紋好紋好撚紋!!!!
我根本就覺得做人係灰到仆街
但係我唔想就咁就死左佢住
我壓住自己 唔好俾自己覺得好灰
我假裝 我扮 我逃避 點都好
我只係唔想俾咁樣一個感覺殘留係喉嚨中
所以其實我一點都受不了被人踐踏我僅有的東西
這不是錢的問題
你踐踏屬於我的一元和踐踏屬於我的一百萬都是一樣
我介意的是又再讓我意識到被人破壞屬於我的東西
而不是因為那些東西是錢
每次這樣 我總不會發作
因為別人覺得這樣的小事情何需介懷
的確我也覺得 只以事情評論沒什麼好介懷
它不過是一個比微塵還小的錯失
對於這些事情 我表面上總會保持沉默
因為我們活在一個需要禮貌的地方
別人破壞我的東西
既然只是小事 我不想和他們一般見識
他們做錯是他們的事
我不想因為他們的錯誤而讓自己有藉口當一個沒品的人
然後對他們破口大罵
但容忍有限度
小事 我可以算數
大事 不等如我會為了面子禮貌人格而忍氣吞聲
我認為比起這些 讓對方知道自己踐踏了別人的東西更為重要
更甚是 有些人受硬不受軟
對這些人 我不會吝惜面子
直接把他們罵個狗血淋頭 索取雙倍賠償
所以別再惹我!!!!!!!!!!

但我真係好躁底 或者因為我好攰
所以唔該唔好再問我低能問題
亦都唔好俾D白痴觀念我好唔好
我覺得好ON9 叫我早半個鐘起身
有床唔訓多陣
撘車返工企係公司門口半個鐘等開門
ON9唔該有限度

arrow
arrow
    全站熱搜

    永藍蝶 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()