返工挫親條氣 放工心情麻麻
又餓又攰 路經旺角賣你老味o既名店
很豪氣咁對店員講:"每樣兩串"
然後就見佢不斷左執右執包左超大袋俾我
每樣兩串, 即係幾多串? 我買o個時其實都唔知
返到屋企數下 原來差唔多有成廿串
我諗過如果我買o既係魚旦
咁我已經坐擁百幾粒...........
但可惜仍然係魚旦

以下就係我o既身家........
影出黎唔係好壯觀 但係食落就好勁抽

20080924114329157.jpg.jpg  

因為我食到就黎反胃 都剩左下面成大碟

20080924114349524.jpg.jpg  

呢間野日日都會有條長龍係門口做裝飾
之前都以為又係香港人排我又排o既情操所致
就好似轉個彎o個間台式飲料鋪頭
我飲過 又唔覺得值得排咁耐
不過呢檔你老味 真係你老味咁好食
唔知點解佢比我平時食開o個d香軟爽口
仲有我之前都唔知食呢d野原來可以配甜醬   正!!!
不過美中不足係 佢D紅腸係比唔好食o既紅腸更難食
仲有有幾樣我食完都未知乜黎
經事後審計 值得食o既有以下幾樣:
魷魚 生腸 腎 牛脷 仲有一種我食完都唔知係乜o既野
不過老味野應該好難消化
腸胃唔好o既我 食完個肚脹住唔舒服
所以都係少食為妙
不過我諗應該係少食多餐
而唔係好耐食一次但又再黎每樣兩串
否則食完都只會再度奶Tart~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    永藍蝶 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()