ap_20091226120806863.jpg  

唔知點解 次次見Yumi姐都係食呢間
不過Gelare係澳洲係我o既恩物
係香港再食雖然感覺無係澳洲咁好食 (可能係情意結問題)
不過我仍然捧場
上次食個細waffle唔夠喉
今次食個大 都係相差好似五個大洋咁大把
一向作風走cream留syrup
Waffle大個左 不過覺得無上次咁好食
最後仲食唔哂

雪糕係Jamaican chocolate同Blueberry cheesecake
Blueberry cheesecake又係我係澳洲必點
o個時Gelare未係香港開我仲擔心以後無得食
但係而家香港開左我又覺得佢整得唔夠澳洲好食
不過佢個Jamaican chocolate反而令我有驚喜
裡面有D朱古力碎 幾脆口 朱古力味又夠
另外推介佢隻Macadamia Nut 
真係唔錯唔錯  過多排一定又要再去回味
不過希望唔係同Yumi姐 轉下人都好掛 哈哈

arrow
arrow
    全站熱搜

    永藍蝶 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()