20110625010940260.jpg  

係網上見到上面呢張圖所以吸引左我落樓下Dablo
落樓下除左錢連電話都無帶所以相都無張
首先買之前要自己劃紙揀想食咩
乜都想試o既我當然係豬牛各四安士
揀左沙嗲湯底 盛惠五十二個大洋
但係竟然唔連野飲
睇返個promotion講到食夠百二蚊送一公升汽水
我仲以為係另外送一支樽裝俾你拎返屋企
唔包野飲都算 但佢最cheap係個定價
佢最貴個半磅肥牛窩先賣$55
即係你兩個人都願意食呢個窩都送唔到野飲
仲要自己再額外加餸先有百二蚊
我見有D人食夠百二蚊送左汽水
但佢所謂o既一公升汽水裡面有三分二都係冰
送得你咁cheap就唔好送la
Dablo無野飲好唔掂喎
最後自己叫左個紅豆冰
超唔得 椰汁激少 
只係見到豆還豆 水還水
其實之前試過一次都覺得難飲
但諗住可能一時唔好彩 
經過今次真係要black list佢個紅豆冰!!!

講返個火鍋 
沙嗲湯底裡面有件豆腐仲有少少菜
豬牛各四安士 (真係幾多下)
仲有菜 (正常份量) 金菇(超少)
魚蛋魚片 (各兩件) 炸魚皮 (兩塊)
金邊粉 (一蝶)
沙嗲湯底唔會唔好味 不過無乜沙嗲味
唔當佢沙嗲湯的話唔會有乜大問題 哈
豬牛多到我要硬食 新鮮度同質素以及份量黎講
呢個價錢都算合格有餘
菜/金菇/魚蛋魚片無特別地合格了
炸魚皮好好食 好脆好fresh 好味過平時酒樓Dablo o個D添
金邊粉都幾好 好少Dablo有金邊粉揀 I like it :)
仲有佢做到酒樓咁 有哂椒絲/生蒜/炸蒜/蔥任添
呢個係值得一讚o既
仲有佢個火都可以去到幾大下 D野好快就熟
唔會要喪等先有得食

總括黎講$52一個豬牛鍋
呢個價錢呢個質素呢個份量其實係值o既
不過無野飲就真係唔掂
仲要cheap到咁樣定價去送汽水
係情緒上黎講我唔多唔少會因為你咁cheap而想抵制你

不過食完真係飽到好辛苦
仲要飲哂個紅豆冰 (唔想浪費食物)
其實四安士都夠一個人食................... 

20110625010037350.jpg  

食完飯太飽想行下 行下又走鬼左去買野食 (惡性循環 = =)
八點da完blo 十點幾見到D零食又忍唔到口
明明都仲飽到就黎爆炸
而基於我係一個完整主義者
從來就無開左食少少過口癮呢個觀念
一食就食哂....................

arrow
arrow
    全站熱搜

    永藍蝶 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()