WOW!!!!!!!!!!!
ZONE竟然復出!!!!!!!!!!!!!!!!!!
真係覺得呢個世界有咩係唔可能發生
但係無左Mizuho
同時都覺得世事又豈能盡如人意................

佢地隻CD今時今日仍然係我床頭
雖然基本上係唔會拎黎播
而我平時都無再聽佢地D歌
但係咁多年後我再聽呢隻歌
竟然仲識得唱七八成
仲有一張佢地以前o既雜誌切頁
我唔知點解咁多年黎一直都唔捨得丟
要知道我係一個空間至上o既人

今晚我將會一直播住呢隻碟
真係一聽就有好多回憶同感覺
好感動~~~~
Thank you so much~~~~~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    永藍蝶 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()