今晚聽架勢堂
有個中四女仔叫wendy打上去話鐘意一個叫ken o既kai子
wendy把聲係d好可愛o既小女生
佢話個男仔嗜好係睇英文字典 平時坐係班房角落頭
雖然係咁 但係佢眼中ken係特別o既存在 吸引左佢
森美小儀打俾ken o個時 佢講野又真係kai下kai下
點知個ken原來已經有心儀o既女仔
本來聽個ken講返佢自己本身鐘意o個個女仔d野
我以為唔係wendy 
不過循例森美都叫佢講返佢鐘意個女仔名出黎
佢一講wendy 我即刻嗌左出黎
因為我真係以為今次又係詐糊
之後森美call返wendy出黎等佢地兩個對話
wendy就講返佢幾時鐘意左ken
然後ken又俾森美迫佢講點開始鐘意wendy
兩個講o個時講下又停下 一邊尷尬一邊甜絲絲
好有兩小無猜feel
我聽到都好鄧佢地開心
覺得SWEET到爆

 

題外話
而家每日差唔多超過十二粒鐘都同903一齊渡過 = =
我唔想架
但係我鐘意o個d 節目又係深夜喎
平時朝早o個d我唔聽 但公司又會開住903
真係無時無刻都搞靈生

arrow
arrow
    全站熱搜

    永藍蝶 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()