話說有日同fd行街 經過一間寵物店
眼前突然有對情侶飛咁快走過
然後企係寵物店門前o既寵物櫃睇小動物

當我離寵物店有返咁上下距離
確定o個對情侶聽唔到我把聲
我就拉左身邊個fd過黎 然後大笑
我同佢講 我呢世絕對唔可以做寵物店店員
佢問我點解
我就將剛才見到o既情況話佢知
剛才o個對情侶係我地側邊行 大概離我地五、六個身位
佢地兩個當時無拖手
但當個女人發現寵物店時 面部表情立即以迅雷不及掩耳o既速度扭曲
佢o既五官突然好似發生異變咁拿埋一住  兩條眉皺哂
豬長個咀 然後一手Q住男朋友手臂沖埋去
個情況就好似佢食左一粒會另人HIGH o既變身酸梅
然後對住d小動物嗌好得意
我話呢個打擊太大 
我抵受唔住 每日要見到幾十個會豬長個咀
五官拿埋一住o既女人沖埋黎
個打擊太震撼
日日要咁過我會覺得人生即刻灰哂

我唔明點解D女人一見到小動物就興奮成咁
興奮下係好應該
但係佢地o既相同興奮方式己經多到可以作為典型式
就係個樣一定會好似食左酸梅咁
仲係一粒會令人high o既酸梅
本來正正常常行緊街 但係會突然變身
然後一定會係男朋友面前撒哂嬌
個個變哂低能 把聲壓哂喉咁偏高音 
講哂疊字 我見到會


不過正確黎講 我唔係唔做得寵物店店員
我只係唔做得有毛o既小動物管理員
因為D女人通常只會對住D有毛又細隻o既動物先會變身
所以我可以做其他類動物o既管理員
例如黑熊管理員
我斷唔信如果我做黑熊管理員
佢地又肥又大隻 個樣凶神惡煞
口水狂流
都日日仲有好多女人"梅"住個樣 
豬長個咀high哂咁沖埋黎 
如果係咁 我會幾欣賞呢個女人

arrow
arrow
    全站熱搜

    永藍蝶 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()