都唔鬼慣咁早起身
我可以話無訓過就去返工
所以無可能遲到 仲第一個返到無門口入= =
公司得幾個職員
1個老細 今日無返
1個Manager 唔知係唔係老細老婆
1個女仔
2個男仔
聽閒仲有個大病中無返
仲有唔知幾多個出左去做野
成日都無停過手
但我覺得佢唔算俾太多野我做
只係我唔熟
每份文件都要改少少野
但份份改法都唔同
改到我pk
同埋佢要我做d野太濕碎
每樣都得丁屎咁多 記死我
不過Manager唔惡 
從來都無趨我做快D (有份文件我整左兩粒鐘....)
等我做完一件先學一件
但不幸係佢叫我今日同聽日學哂佢...........= =
仲有先前唔sure係唔係真係咁好會有埋飯食
原來真係有
每日都會同manager + 個女仔一齊食(唔知之後會唔會仲有更多人) 
食D野都幾好架
佢地主要都係女人街側邊條街到食
每餐 around $35 la
入公司數
(P.S 今日出去食飯我地無帶傘 點知落雨 佢即刻去買兩把傘入公司數
...........crazy 成舊水, 又唔係好大雨, 而且公司已經有勁多傘 真係豪)
仲有我都係行路返工(暴雨, 暴曬, 暴亂, 暴斃除外) 
manager已經問定我食唔食湯飯= =
佢話有間幾正 要聽日食
我諗佢都幾鐘意每日食唔同款..........
但係其實咁食法都幾肥...哎
仲有連食飯時間都唔可以透下氣
雖然佢地係幾好 
但係我想靜下 緩和下返工o既feel
有好有唔好la
家下都幾累
不過未至於累死
我諗我會發揮我捱得o既小宇宙

arrow
arrow
    全站熱搜

    永藍蝶 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()