Yahoo Blog一直請用戶升級
可是我一直也沒升級
一來不想去理解如何使用新版本
二來稍為看過後認為新版很醜
隨便在這裡搜一下 不少Blogger都表示新版差得很強
所以我就一直未有升級

可是前些天收到電郵通知
Yahoo Blog將強行升級
不接受升級就不能繼續使用
好吧 你迫我 我也打算接受
誰不知我按下接受又說我未滿13歲所以不能升級
(當年我申請帳戶時隨便亂填出生年份)
電郵客戶服務部 他們的回覆讓我挺不滿
第一次電郵要我回答申請帳戶時所填的出生日期/真實的出生日期/安全問題之答案
我如實作答了之後 他們又電郵我索取我電話號碼說將會有人聯絡我
我給了電話號碼後 他們再電郵我說需要我到他們位於銅鑼灣的辦公室辦理手續
下文起轉用白話:

屌你 仆街啦
你唔第一個email就話我知要上你地office搞先得
係到一步一步套我個人資料
明明第一個email就可以講哂你要咩資料同點做
講左咁撚耐 你先同我講其實係要上office填form搞
咁你之前問咁多托呀
仲要佢個office hour係星期一至五 9至6 1至2又要食飯喎
屌 即係份工係office hour o既就唔撚駛旨意搞到la
佢話可以授權喎 授得俾邊個呀
授俾你囉 好唔好
還掂都係你地做o既
升級仲要升到咁廢
連好多基本feature都無埋
最初仲要係你地俾我開Blog
你地中途立法唔係唔得
但係你搞好個過渡方法丫
我唔係話上你地office唔合理
而上唔上係我個人決定
但你唔好係到一步步套我個人資料後
先話我知最終係上你地office搞 令人好反感
呢幾年真係睇住Yahoo退步
再咁落去你執粒都似
我執好哂D野連個Account都取消埋佢!!!
你曉抄我 我都曉抄你

Yahoo話喎
唔知12定13號所用野都會freeze哂
即係話我o個d可以post到2012 o既blog都唔會自動upload出黎
我估應該都唔可以再留言
然後如果我無升級之後click左佢地個backup function
就會俾我一次性抄哂我個blog所有野落黎
然後個blog就會直接close
就算唔click個backup 一段日子之後都會被抄家
我睇死佢o個個一次性backup分分鐘d野抄到落黎都係亂哂
靠你 食屎啦!
本少爺係唔會怕你
我抄得起!挑!

arrow
arrow
    全站熱搜

    永藍蝶 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()