一年前為呢間餐廳寫過食評 亦成為左呢間餐廳首個食評
對於已經寫過食評o既餐廳 其實之後再黎都未必會再寫
所以當食物上場o既時候只係影左少少相純粹記錄自己行程
但係食完之後覺得真係唔寫唔得
免得其他人睇完之前o既食評以為呢間野唔錯
然後食完覺得睇食評都係廢 因為難食o既野都會有人讚(唔係指因為各人口味唔同嗰種)

20160122_192530

兩個人叫左兩碗河粉  我自己食茄汁牛腩湯河 我媽食生牛肉柏葉湯河
因為河粉可轉檬粉或辣湯 我就問茄汁牛腩湯河可唔可以加辣
侍應話做唔到 不如俾辣椒粒我自己加落去
於是就出現左上圖呢碟野
其實佢簡簡單單俾碟辣椒我咪幾好
唔駛俾我發現佢個青檸乾到我出盡一陽指o既力都渣唔出一滴......

20160122_192846

接住戲肉黎喇 
一上場發現個茄汁牛腩湯河改錯名
邊忽係茄汁同湯河 擺明係茄醬牛腩河
杰到阿媽坐正係對面都唔認得
應該落左勁多茄膏 乜家下茄膏好平咩?
阿媽試左一啖就唔想再食
我無計咱有照食 拎佢嗰碗D湯盡量溝稀
同埋用D辣椒粒整辣個湯食落無咁漏
D粉又成pat野咁漿埋一齊
牛腩鞋到硬 咩事啊?
隻牛係咪死前失戀謝哂搞到無哂彈性?

之後速講下我媽嗰碗生牛肉柏葉湯河
我只係食過佢一塊牛肉同D湯
牛肉一定又係嗰隻失戀o既牛黎 因為一樣咁鞋
湯就無乜感想 反正我主要用黎溝稀我D茄漿
我媽o既評語概括係: 碗大湯多量少貴
Anyway兩碗野未至於難食到要丟
但絕對需要一路食一路討論佢有幾難食
呢下其實都有少少好處o既
因為有助彼此感情培養 大家有共同話題有共鳴
唔好以為好食一餐唔好食又一餐就完左呢件事
離開間餐廳我D頸巾外套成大陣茄牛味
件外套臭到第二日頂唔住 繼而忍唔住掛佢係窗邊寄望用風力除臭......
第一次黎食都覺得D野好貴 但覺得幾好食又近自己
久唔久一餐半餐可以接受 而家聞過臭仲唔彈開
無下次

arrow
arrow
    全站熱搜

    永藍蝶 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()