今日起出去行個轉 (希望以後有運行~haha)
也許偶爾會有上網機會 
不過應該未能回話 請見諒
如果見到我仲有寫Blog唔好以為見鬼
因為我已經寫定左唔少係到自動upload
我唔係到你地要乖乖地呀~~~
See you guys again when I come back to HK :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

結果我還是不能開開心心去過這兩個星期
最初更是忐忑不安到無以復加 
但至少我會覺得我是活著的

arrow
arrow
    全站熱搜

    永藍蝶 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()