#SiftPatisserie #CupCake $29一件, 揀左Red Velvet同Chocolate Banana. 我揀Red Velvet係因為鐘意佢嘅酸味, 但呢個我食唔到酸味, 只係一個甜甜地嘅蛋糕, 好在頂頭cream cheese夠濃味, 否則成個蛋糕好無癮, 但個蛋糕唔酸點都無興趣再買. Chocolate Banana係面頭朱古力cream加香蕉味蛋糕, 又係好在朱古力cream夠濃味, 同埋幾滑, 不過蕉味蛋糕好普通, 同埋我唔多鐘意佢Cup Cake質地偏軟, 不過呢個純粹個人口味, 只係我自己鐘意食硬啲. 總括黎講, 味道同口感都唔係好到我位, $29一個唔平, 靚靚地試一次可以, 反正點都唔叫難食, 但唔打算再食. #RedVelvet #ChocolateBanana

20190908_190908

arrow
arrow
    全站熱搜

    永藍蝶 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()