CIMG4733.JPG

蕃茄磨菇意粉
係呢到生活導致我就黎變左做素食者= =
唔係我唔想食肉
而係我太唔鐘意等食
煮肉對我來講實在要等太耐喇
之前有篇BLOG都寫過我係完全唔適合煮飯.........

CIMG4741.JPG

下午茶o既檸檬tart 
又係配咖啡o既好物
平時係Starbucks都會叫黎食

CIMG4742.JPG

但係呢到檸檬餡太多
我要挖返d出黎先食得落

CIMG4743.JPG

不過我欣賞佢餅底加入草莓果醬
正~~

CIMG4746.JPG

試新野 買時以為係雪糕糯米磁  

CIMG4747.JPG

返黎打開先知係白朱古力包咖啡味雪糕
實物只有圖片七成咁大粒 好鬼衰

CIMG4749.JPG

見到係白朱古力 心感不妙 平時都唔鐘意食
但係呢個我食完一粒又一粒
佢甜得黎又好MATCH喎 
一盒得六粒 直頭想返單雖然變左半個素食者
但係對減肥無助 > <
因為煮飯用牛油起底
仲有差唔多食乜春都加芝士
而且呢道甜品太豐富
先唔講我房d糖同餅乾薯片
日日係出面雪糕朱古力又蛋榚又餡餅
(遲早仲會加入waffle生活.........)
我諗我跑熟呢區都補唔返
更何況 我係唔會去跑.............

arrow
arrow
    全站熱搜

    永藍蝶 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()