CIMG4808.JPG

昨天買回來的Waffle
賣相討好 味道卻在油麻地

CIMG4815.JPG

加上果醬蜜糖還是能湊合吃完

CIMG4816.JPG

第一次吃Truffe味的東西
一打開來 整個就是燒肉的氣味= =

CIMG4817.JPG

沒有很難吃 也沒有很好吃

CIMG4821.JPG

為什麼要拍這個?
話說之前看中醫 
醫生說基於健康理由該觀察自己的便便
但自從用了這個坐厠我就再沒見到自己的便便了
這是一個便便一下去就已經不見了的坐厠 =口=
做乜走得咁急o者 談下心先走唔得o既...........

今日收到一個不知名的message話月底去倫敦
問我到時會係邊 
個電話號碼完全無印象
最初仲以為係Daniel 
以為係D有錢人先咁有聊 哈哈
但CHECK過又唔係喎 咁我以為可能係澳洲人啦
點知都唔係喎 再查下先知原來係SUNNY GIRL!!!!!!!!!!!
So Exciting!!!! 個人即刻無咁down 
佢果然永遠都係我o既Sunny Girl~~~~
即刻諗返起好多好多我地以前o既美好時光
真係半夜諗起都會笑醒
如果佢真係黎到探我就好喇 (主要係我唔多想又走返去倫敦)
我地又可以一齊快快樂樂going crazy for a while
Yeah!!!!!!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    永藍蝶 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()