20221121_155046.jpg

🏠多寶美食@太子水渠道30-32A號美星樓地下10號鋪

呢個鋪位前身係美味食店, 之前宣布執笠大排長龍, 但就算唔執笠佢本身都多人食, 自己都幾鐘意食佢嘅炸大腸, 執左之後呢個位又開左間同類食店, 就試下佢個炸大腸比唔比得上前身.

好耐無去openrice寫食評, 所以食野無乜正經影相, 通常只係快影幾張記錄行程. 一間野如果好多人話好食, 但我講唔好食, 而家幾容易成為眾矢之的, 所以漸漸都無乜興趣寫, 因為我唔輕易話啲野好食. 另一個諗法係, 可能人地真心覺得好食, 只係我要求高, 我唔提出問題可能啲人就會一直覺得好食, 咁又何必掃人興, 呢個世界多啲人開心點都好啲.

🍡炸大腸 $16
由於呢個炸大腸太令我太失望, 所以我忍唔住都想講幾句, 我食左一粒先影相, 因為真試左先差到我想影低. 
▪大佬炸大腸炸嗰喎, 炸都只係微暖? 
▪成舊野好乾, 皮都乾到酥皮化, 裡面更加唔會juicy.
▪味道唔香唔濃郁, 豬大腸嗰陣除好淡, 有啲似食橡筋咁.
完敗!

呢間野openrice一個負評都無, 可能係我時運低, 自己無食神, 只能說你們高興就好😂

#多寶美食 #美味食店 #太子 #旺角 #香港 #美食 #美食日記 #美食分享 #美食推薦 #炸大腸 #臭豆腐 #PrinceEdward #Mongkok #MK #restaurant #hk #hkig #hongkong #foodie #foodiehk #hkfoodie #foodlover #gourmet #foodblog #foodpic #food #dessert #snack #chinese #cuisine

arrow
arrow
    全站熱搜

    永藍蝶 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()