好耐之前 我花好多錢買左個古董花瓶
買左返黎之後擺左係屋企
一直都花好多心思打理佢 
有時打理o個下會覺得有d煩
但可以擺係屋企咁方便 
可以成日走去睇下佢都好happy

到之前打爛左個下真係hurt到爆
覺得珍惜左咁多年o既野化為烏有
真係hurt到連d碎片都唔想執 
就咁放左係到幾日 傷心左幾日
到我有日執d碎片o既時候 原來有樣野仲仆街
我竟然發現原來個古董花瓶只係次貨
我真係嬲到仆街 嬲賣花瓶條粉人竟然收我咁貴但俾次貨我
覺得自己被騙得很慘

到近來開始冷靜反省
我拎返d碎片再睇 再reseach對比下
但個結果更worse 原來唔止係次貨 而係A貨
可能冷靜左la 已經無乜激動
其實唔係真品 次貨定A貨已經唔重要
再且我覺得自己都有錯
我買o個時無清楚驗貨
買左返黎擺係屋企係有成日去睇佢
但從來都無真係去考究下d花紋 就認定佢係真
條粉人仆街就一定架喇
但我其實都唔怪得哂人 
係自己白痴唔睇清楚就以為佢係真野咁珍惜
而且諗諗下打爛o既既然係A貨 假o既野永遠都係假o既 
就算我之前點珍惜 其實都係假
所以打爛左都好似無咁hurt
不過花左o既錢心機同時間係會有d唔抵
但俾左都俾左la 都過左去
而且諗返我以前當佢係真o既時候 
我當時得到o既快樂其實都係真
只好當今次買左個教訓 以後真係要驗得清清楚楚先好買
而家d碎片已經丟左落垃圾埇lu

arrow
arrow
    全站熱搜

    永藍蝶 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()