琴晚唔知做乜事無lala失眠
今日出result 心情更加係唔好
唔係擔心會唔PASS
係因為唔想面對之後o既問題

返屋企中途你不停咁打電話黎
我真係嚇左嚇 我知道唔係無呢個可能
但我始終唔太相信你會打電話黎香港
你打左三次我都係無接到 好似搵得我好急
我傻到驚你已經係我屋企樓下
之後先醒覺個來電顯示from oversea
睇黎遲D連no.都要轉埋

你睇 我已經驚左你
咁大個人第一次有我真係驚左o既人
除左避你 我唔知可以做得D乜
我無同你提過幾時會離開澳洲
澳洲個電話已經唔會再接得通
MSN我都已經block左你
但願你已經唔見左我香港個地址
然而我卻希望這一輩子你都不要停止尋找我

我不希望被你找到 也不想要被你遺忘
這樣的我一點都不自私
我想你不曾明白為何我能肯定地說這句話
我向你要的是什麼 即使要的是多麼渺少多麼容易
你沒給我都不能因此把你當成欠了我 問題根本就不在此
我只是一直向你要不能給我的東西
即使這是很小的東西也好 不屬於我這點才是根本問題
我就像個想要紅蘋果的傻瓜 卻找上栽種洋蔥的農夫
我以為栽種洋蔥的農夫總有一天願意用他的田地為我種植蘋果
我以為我的付出可以讓他改變 可以彼此為對方改變
然而我太自大了 所以最後結出來的果子始終還是洋蔥
瓣開來就只剩下眼淚

我要的你給不起 我給的你受不起
那為什麼還要相見 反正只有傷害
這次我的確很想可以全部科都HD
雖然早就知道不可能
但是我真的很想為自己爭一口氣
你給我潑的冷水還在身上未退
我想彌補自己因為你喪失了的尊嚴
可惜我還是做不到
其實我覺得很寒
原來上次興高采烈抱著你的時候
是這麼辛苦你
我們彼此間已做不到支持
現在我才明白到原來早就連分享都不能

但我明白 我還是喜歡你
即使我已經不敢見你
即使我已經害怕了傷害
還是感覺到喜歡你
我很傻吧

arrow
arrow
    全站熱搜

    永藍蝶 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()