好坦白 足足唔開心左成個月
但係我連諗都唔想去諗
唔想知有冇得解決
因為已經唔係諗唔諗o既問題
我只係想先搵到個可以透氣o既地方
因為我從來無見過腦部缺氧o既人係可以思考
I need to breath........I need love..........

o個種感覺好辛苦
好似自己一個人對住四面牆作困獸鬥
我想念你
但只係令我更加感受到 我已經完全失去你
覺得連僅有o既野都無埋
我唔想用失敗黎形容自己
但係我何必不相信
我從來都無成功過
就連小小成功都無
一開始我就己遭人拒絕
我唔係厭倦呢個世界
我只係對呢個世界毫無自我興趣

我等 等青春不再
等希望磨光 等我有足夠能力
我就死心 一走了之

arrow
arrow
    全站熱搜

    永藍蝶 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()